پرسش های متداول

صفحه اصلی/پرسش های متداول

پرسش های متداول کاربران و مشتریان

همواره پرسش هایی از کاربران و مشتریان گرامی مطرح میگردد، که توسط سایر مشتریان نیز بیشتر مد نظر بوده است. در این راستا، این قسمت به این نوع پرسش ها ی متداول پرداخته است

شما میتوانید با انتخاب فیلتر مناسب در بالای تمامی پرسش ها، موضوع پرسش را تعیین نموده و پاسخ خود را بیابید، در صورت نیافتن پاسخ مورد نظر میتوانید از طریق فرم تماس با کارشناسان بخش مورد نظر ارتباط برقرار نموده و یا اینکه به صورت تلفنی با مرکز تماس و پشتیبانی اسنوا ارتباط برقرار نمایید. با مراجعه به بخش اطلاعات تماس در قسمت پشتیبانی خواهید توانست شماره های این مرکز را بیابید. ما منتظر صدای گرم شما هستیم

سی آذر ماه ۱۳۹۶ همزمان با جشن شب یلدا انجام و از طریق رسانه ملی پوشش داده خواهد شد.

هر محصول به ازای هر روز از تاریخ نصب تا بیست آذرماه، برای خریدار یک امتیاز در قرعه کشی به همراه خواهد داشت. طبیعتا هرچه خرید محصول و نصب آن زودتر انجام شود، امتیاز خریدار بیشتر می‌شود.

هر خریدار حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از نصب محصول، توسط پیامک از تعداد کدهای قرعه کشی مطلع خواهد شد.

خیر؛ کلیه خریداران محصولات لوازم خانگی و صوتی و تصویری اسنوا، به شرط خرید، نصب و راه اندازی محصول از ۱ مرداد تا ۲۰ آذرماه سال جاری، در قرعه کشی یک میلیارد تومانی اسنوا، به طور خودکار شرکت داده خواهند شد.

خریدارانی که محصولات جشنواره را از ۱ مرداد ماه تا پایان شهریورماه خرید و نصب کنند، از تخفیف‌های ویژه جشنواره بهره‌مند خواهند شد. همچنین کلیه خریداران محصولات اسنوا، به شرط خرید، نصب و راه‌اندازی محصول، از ۱ مرداد تا ۲۰ آذرماه سال جاری در قرعه کشی یک میلیارد تومانی اسنوا، به طور خودکار شرکت داده خواهند شد.

.پیشنهاد می‌شود حداکثر تا یک هفته پس از نصب محصول، اقدام به فعال کردن کارت تخفیف جشنواره نمایید. اما به طور کلی خریداران تا پایان شهریور ماه مهلت دارند که کارت‌های تخفیف خود را فعال کنند.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید وارد بخش فعالسازی کارت تخفیف جشنواره استثنوایی شوید
فعالسازی کارت تخفیف جشنواره استثنوایی

خیر؛ پس از تاریخ مزبور گروه انتخاب هیچ مسئولیتی در قبال ثبت نام خارج از محدوده زمانی برای شرکت در جشنواره ندارد.

نماینده شرکت انتخاب سرویس حامی پس از نصب، به ازای هر محصولِ شامل جشنواره، یک عدد کارت هدیه خرید به شما خریدار محترم تحویل می‌دهد. این کارت حاوی یک کد 6 حرفی به نام (کد تخفیف) است. این کارت تخفیف باید از طریق پیامک، وب سایت یا از طریق ربات تلگرام فعال شود. سپس جهت استفاده از کارت هدیه به فروشگاهی که محصول خود را خریداری کرده‌اید یا به هر کدام از فروشگاه‌هایی که لیست آنها در وب‌سایت اسنوا بخش نمایندگی‌های فروش وجود دارد، مراجعه نموده یا نسبت به خرید محصولات خانه و آشپزخانه آراکس از سایت اینترنتی shop.araks-co.ir اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه جشنواره استثنوایی در همین سایت مراجعه کنید.

سه روش جهت فعال سازی کارت هدیه وجود دارد:
روش اول: از طریق پیامک:
پس از نصب محصول لازم است به منظور فعال‌سازی کارت هدیه، شماره سریال 18 رقمی محصول خود به همراه کد تخفیف مندرج روی کارت را عیناً و بدون کم و کاست با فرمت زیر و از طریق پیامک به سامانه 30003435 ارسال فرمایید:
کد تخفیف – شماره سریال 18 رقمی محصول
به عنوان نمونه:
R23DF-9225015478521000196
روش دوم: از طریق وب سایت
ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید:
صفحه فعالسازی کارت تخفیف
سپس شماره سریال 18 رقمی محصول خود را به همراه کد شش رقمی کارت تخفیف و شماره همراهی که قبلاً برای درخواست نصب به مرکز تماس مشتریان اعلام شده است را وارد کرده، سپس روی دکمه ثبت کارت تخفیف کلیک کنید. از طریق پیامک، یک کد 4 رقمی روی تلفن همراه شما ارسال می‌شود. بعد از دریافت کد آن را در قسمت مربوطه وارد کنید تا کارت فعال شود. نتیجه فعالسازی کارت تخفیف مجددا از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود.
روش سوم: از طریق ربات تلگرام به آدرس
EigBot@

پیامک درخواست فعال‌سازی حتما باید از همان شماره همراهی که قبلاً برای درخواست نصب به مرکز تماس مشتریان اعلام شده است فرستاده شود. لطفاً از ارسال حروف، فاصله یا هر علامت اضافه در متن پیامک خودداری کنید. این کار باعث عدم انجام بررسی‌های سیستمی روی درخواست فعالسازی خواهد شد.

در صورتی که عملیات فعال‌سازی کارت تخفیف جشنواره استثنوایی به درستی انجام شود، مراتب فوراً از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. در غیر این صورت می‌توانید با برقراری تماس با شماره‌های 82102 (021) یا 38101 (031) از راهنمایی کارشناسان بخش جشنواره‌های فروش استفاده کنید.

برای استفاده از کارت تخفیف جشنواره استثنوایی می‌توانید با در دست داشتن آن به فروشگاهی که محصول را خریداری کرده‌اید یا به هر کدام از فروشگاه‌هایی که لیست آنها در وب‌سایت اسنوا بخش نمایندگی‌های فروش وجود دارد، مراجعه کنید.

ابتدا وارد فروشگاه آنلاین آراکس به آدرس shop.araks-co.ir شده، روی بنر اسنوا کلیک کنید؛ صفحه‌ای حاوی هدایای در نظر گرفته شده جشنواره نمایش داده می‌شود. با توجه به مبلغ کارت تخفیف خود، یکی از بسته‌ها را انتخاب کنید (گزینه دریافت هدیه). در صفحه نمایش داده شده، در قسمت «کد تخفیف»، کد کارت تخفیف خود را وارد کنید و سپس گزینه «بررسی کد تخفیف» را انتخاب کنید؛ در صورت صحیح بودن کد کارت تخفیف، مبلغ هزینه نهایی کسر می‌شود. حال دکمه «دریافت هدیه» را انتخاب کنید. در صورتی که برای اولین بار به سایت مراجعه می‌کنید، باید در سایت به عنوان کاربر جدید ثبت نام کنید. پس از ثبت نام و وارد کردن اطلاعات پستی خود و موافقت با توافق‌نامه، گزینه «پرداخت و تکمیل خرید» را جهت ثبت سفارش انتخاب فرمایید.
هدیه شما از طریق پست به صورت رایگان درب منزل ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که ارائه کارت تخفیف هنگام تحویل محصول به متصدی پست الزامی است و در صورت ارائه نشدن این کارت به متصدی، مرسوله پستی برگشت داده خواهد شد.

فروشنده باید قبل از تحویل کارت تخفیف حتماً از فعال بودن آن اطمینان حاصل کند. برای این کار کافی است کد تخفیف مندرج روی کارت را عیناً و بدون کم و کاست از طریق پیامک به سامانه 30003435 ارسال کرده و نتیجه آن را از طریق همان سامانه دریافت نماید. این استعلام علاوه بر روش یاد شده از طریق باشگاه فروشندگان به آدرس اینترنتی fsm.entekhabgroup.ir و نیز از طریق ربات تلگرام در لینک EigBot@ (https://t.me/eigbot) امکان‌پذیر است.

کارت تخفیف جشنواره استثنوایی به تمامی کسانی که از اول مرداد ماه تا پایان شهریور ماه محصولات جشنواره اسنوا را خریداری کنند، تعلق می‌گیرد.

 اعتبار کارت تخفیف جشنواره استثنوایی  تاپایان مهر ماه می باشد

خیر

مناطق ویژه شامل شهرهای ایلام، بوشهر، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان، کردستان، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان و کرمانشاه است و سایر مناطق عادی به شمار می‌آیند.

اعلام هزینه های دقیق توسط تکنسین و با ارائه فاکتور رسمی صورت می گیرد. در صورت بروز هر گونه ابهام با شماره های مرکز خدمات مشتریان اسنوا (اطلاعات تماس) تماس حاصل فرمایید.

قبل از مراجعه توسط تکنسین هماهنگ می گردد.

شماره سریال محصول و ثبت نام در سایت اسنوا یا تماس با شماره 82102-021 جهت ثبت نام تلفنی در طرح

در صورتیکه از زمان تولید محصول 2.5 سال گذشته باشد، مشمول طرح می باشد

فقط یکبار – درصورتیکه طی مدت یک هفته بعد از مراجعه تکنسین مشکل قبلی تکرار شود امکان مراجعه مجدد می باشد.

مراکز استانها

درصورتیکه زمان گارانتی 2 ساله محصول به اتمام رسیده باشد

هزینه قطعه و هزینه انتقال محصول به تعمیرگاه درصورت نیاز

ایاب ذهاب و دستمزد تکنسین

یخچال فریزر- ساید بای ساید – لباسشویی اتوماتیک و دوقلو- اجاق گاز