سبد خرید

.محصول در سبد خرید شما موجود می‌باشد

    داستان برند اسنوا

    اسنوا از ابتدا تا انتها، متعهد به شما

    اسنوا بزرگترین و مدرن‌ترین تولید‌کننده انواع لوازم خانگی می‌باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ و با هدف تولید محصولاتی متناسب با فرهنگ ایرانی با استفاده از تکنولوژی جهانی آغاز نموده است. اسنوا با برداشتن گام‌های موثر و پرتوان در طی سال‌ها فعالیت خود و با بسترسازی موفق، توانسته‌ است خود را به عنوان یک برند ملی در تولید لوازم خانگی مطرح نماید و کیفیت تولید خود را به سطح جهانی و قابل رقابت با بهترین‌های جهان برساند.

    شروع فعالیت از سال

    ه ش

    تعداد پرسنل

    نفر

    مساحت کارخانه

    مترمربع

    تعداد شعبات

    فروشگاه

    بخش خصوصی و کارآفرینان با همتشان می‌توانند اقتصاد کشور را احیا کنند.

    محمدرضا دیانی
    مدیرعامل مجمع کارآفرینان ایران
    چشم انداز اسنوا
    برند اسنوا قصد دارد با ارائه سبد محصولات متناسب با فرهنگ ایرانی، تجربه مصرف‌کنندگان از محصولات را بهبود بخشد و به عنوان یک برند ملی آینده محور شناخته شود.
    ماموریت اسنوا
    اسنوا یک برند ملی در زمینه تولید لوازم خانگی می‌باشد که خلق ارزش برای مصرف کننده را در آفرینش سبک زندگی منحصر به فرد از راه القای ریشه‌های فرهنگ ایرانی در ویژگی‌های محصولات و خدمات می‌داند. برند اسنوا اعتقاد دارد بالاترین ارزش از طریق ارائه سبد محصول مدرن، بادوام و اصیل همراه با آمیخته تکنولوژی روز جهان ایجاد می‌شود.

    ارزش‌های برند اسنوا

    ارزش ها و باور های ما در یک نگاه

    فرهنگ ایرانی

    ‌ اسنوا هم‌راستا با ‌فرهنگ ‌ایرانی است. جامعه ایرانی مشتریان اصلی اسنوا هستند که پیشینه اصیل و پرافتخاری همراه خود دارند. اسنوا به فرهنگ ایرانی و حفظ آن اهمیت می‌دهد و براساس نیازهای این فرهنگ محصولات و خدمات خود را طراحی و تولید می‌کند.

    کارآمدی

    اسنوا به وقت کاربران خود اهمیت می‌دهد و برای ساده کردن امور زندگی مشتریانش و مراقبت از آن‌ها تلاش می‌کند. اسنوا در تولید و طراحی محصولات و خدماتش سادگی استفاده و کاربردی بودن را الگو قرار می‌دهد.

    قابل اعتماد بودن

    سرمایه مهم اسنوا، اعتماد افرادی است که محصولات و خدماتش را انتخاب کرده‌اند. اسنوا دائما تلاش می‌کند محصولات و خدمات خود را بهبود بخشد و پاسخی شایسته به اعتماد مشتریانش دهد.

    مسئولیت پذیری

    اسنوا خود را در برابر اهداف، ارزش‌ها و وعده‌هایی که تعریف کرده است مسئول می‌داند و این اهداف را با ذی‌نفعان خود به اشتراک می‌گذارد تا همواره در مسیر اهداف خود ثابت‌قدم و مسئولیت‌پذیر باشد.

    مشتری مداری

    اسنوا تلاش خواهد کرد نیاز مشتریان خود را اولویت قرار دهد و براساس آن عمل کند. اسنوا به دنبال کسب رضایت مشتریان خود و ایجاد رابطه طولانی مدت با آن‌هاست. ارائه محصولات براساس نیاز مشتریان می‌تواند از آن‌ها مراقبت کند و زندگی روزمره را برای کاربران خود ساده و راحت کند.

    تلاشگری

    تاریخچه اسنوا، نمایان‌گر تلاش‌ها و مسیر طی شده برای بهتر شدن و پیشرفت است. تلاش و کار سخت از مهم‌ترین دلایل بقا و پایداری برند اسنوا است. اسنوا می‌داند مسیر پیشرفت و تعالی بی انتهاست و از تلاش دست نخواهد کشید.

    اسنوا از گذشته تا امروز

    مروری بر دستاوردهای اسنوا در ۴۰ سال گذشته…

    • سال

      ه ش
    • تعداد پرسنل

      نفر
    • مساحت کارخانه

      متر مربع
    کارخانه حایری، درام و بدنه لباسشویی و سیکل تبرید یخ ان (قطعات فلزی، رنگ آمیزی قطعات فلزی، درام و بدنه لباسشویی و سیکل تبرید یخچال در فضایی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع
    کارخانه حایر تهران (قطعات فلزی، رنگ آمیزی قطعات فلزی، درام وید یخچال در فضایی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع
    کارخانه حایر تهران (قطعات فلزی، رن ی، درام و بدنه لباسشویی و سیکل تبرید یخ، درام و بدنه لباسشویی و سیکل تبرید یخ، رنگ آمیزی قطعات فلزی، درام و بدنه لباسشویی و سیکل تبرید یخچال در فضایی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع
    کارخانه حایر تهران (قطعات فلزی، رنگ آمیزی قطعات فلزی، درام وید یخچال در فضایی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع
    کارخانه حایری، درام و بدنه لباسشویی و سیکل تبرید یخ ان (قطعات فلزی، رنگ آمیزی قطعات فلزی، درام و بدنه لباسشویی و سیکل تبرید یخچال در فضایی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع