سبد خرید

.محصول در سبد خرید شما موجود می‌باشد
  • تعهدات SLA

    شرایط و مقررات

    ضمانت تعویض ۳۰ روز

    یک ماه تعویض محصول یا بازگشت وجه بدون قید و شرط

    ضمانت ۳۰ روز تعویض یا بازگشت وجه دستگاه از زمان فروش، به مصرف کنندگان عزیز این امکان را می دهد تا هر زمان از این دوره، احساس کنند که محصول انتظارات ایشان را برآورده نمی کند حق عودت وجه یا تعویض آن با محصول دیگر محفوظ می گردد.


    نکات قابل توجه:

    • بازه ۳۰ روزه از تاریخ فاکتور فروش ملاک محاسبه می باشد و ارائه اصل فاکتور فروش، الزامی است
    • ثبت سفارش و فروش اشتباه شامل این طرح نمی گردد
    • امکان عودت وجه برای خرید اقساطی امکان پذیر نمی باشد
    • دستگاه نباید توسط مصرف کننده دچار آسیب شده باشد
    • از مخدوش کردن اطلاعات روی محصول خودداری نمائید
    • در صورتی که درخواست عودت محصول آکبند دارید به بسته بندی محصول آسیب نرسانید
    • در فرآیند تعویض بی قید و شرط، محصول باید در بسته بندی و بهمراه متعلقات عودت گردد
    • بازکردن بسته بندی ، نصب و راه اندازی دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز شرکت انتخاب سرویس انجام شده باشد
    • هزینه حمل و نقل عودت محصول ، در صورت درخواست مصرف کننده به عهده ایشان است
    • مابه التفاوت تغییر مدل محصول بر اساس قیمت درب کارخانه محاسبه می گردد (تغییر مدل در شرایط نادر و در صورت عدم وجود عین محصول مقدور است)
    • عودت وجه بر اساس قیمت فاکتورفروش مصرف کننده می باشد و ارائه اصل فاکتور فروش، الزامی است
    • مبلغ جشنواره ( پرداخت شده ) از مبلغ فاکتور فروش کسر می گردد

    ﺳﻪ ﻣﺎه ﺗﻌﻮﯾﺾ راﯾﮕﺎن ﻣﺤﺼﻮل

    در ﺻﻮرت ﺑﺮوز ﺧﺮاﺑﯽ از زﻣﺎن ﻧﺼﺐ

    در صورتیکه محصول نصب شده طی دوره سه ماهه اول دچار خرابی ذاتی شود حق تعویض یا عودت وجه برای مصرف کننده محفوظ است. خرابی ذاتی به عیوبی اطلاق می گردد که خود یا پتانسیل آن عیب، ناشی از فرآیند تولید یا عملیات لجستیک باشد

    نکات قابل توجه:

    بازه ۳ ماهه از تاریخ نصب محصول محاسبه می گردد
    دستگاه نباید بدلیل استفاده نادرست مصرف کننده دچار آسیب شده باشد
    بازکردن بسته بندی ، نصب و راه اندازی دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز شرکت
    کلیه هزینه های نقل و انتقال دستگاه در صورت تایید خرابی ذاتی به عهده شرکت انتخاب سرویس است

    ۱۲۰ ماه ضمانت کمپرسور

    ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺑﺮودﺗﯽ و ﻣﻮﺗﻮرﻫﺎی داﯾﺮﮐﺖ دراﯾﻮ

    در صورتیکه محصول نصب شده طی دوره سه ماهه اول دچار خرابی ذاتی شود حق تعویض یا عودت وجه برای مصرف کننده محفوظ است. خرابی ذاتی به عیوبی اطلاق می گردد که خود یا پتانسیل آن عیب، ناشی از فرآیند تولید یا عملیات لجستیک باشد

    نکات قابل توجه:

    بازه ۳ ماهه از تاریخ نصب محصول محاسبه می گردد
    دستگاه نباید بدلیل استفاده نادرست مصرف کننده دچار آسیب شده باشد
    بازکردن بسته بندی ، نصب و راه اندازی دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز شرکت انتخاب سرویس انجام شده باشد
    کلیه هزینه های نقل و انتقال دستگاه در صورت تایید خرابی ذاتی به عهده شرکت انتخاب سرویس است

    اراﺋﻪ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ

    ﯾﺎ ﺗﺴﻬﯿﻼت ﺗﻌﻮﯾﺾ ﻣﺎدام اﻟﻌﻤﺮ ﻣﺤﺼﻮﻻت

    تعهد مادام العمر تامین قطعات محصولات گروه انتخاب به مصرف کنندگان این فرصت را می دهد تا زمانی که امکان تعمیر برای محصول وجود داشته باشد از دستگاه استفاده نمایند . در صورت عدم تامین قطعه یا عدم تعمیر محصول فرصت تعویض دستگاه با دستگاه های موجود، بهمراه تسهیلات خرید برای مصرف کننده محفوظ می گردد

    نکات قابل توجه:

    افت قیمت محصول در دوره گارانتی محاسبه نمی گردد
    در دوره خارج از گارانتی ، به ازای هر ماه کارکرد محصول از زمان نصب ، ۱% از قیمت روز دستگاه کسر می گردد
    تسهیلات ارائه شده بر اساس طرحهای فروش روز به مصرف کننده ارائه می گردد

    ارائه خدمات در ۷ روز هفته

    و ۲۴ ساعت شبانه روز

    پاسخگویی ۲۴ ساعته و مراجعه در ۷ روز هفته حتی روزهای تعطیل، تعهدی است که شرکت انتخاب سرویس را در قبال اعتماد مصرف کنندگان به انتخاب الکترونیک ، برای خود ایجاد کرده است .

    نکات قابل توجه:

    شماره ۴ رقمی رایگان ۱۶۹۹ با امکان پاسخگویی به تماس هم زمان مشتریان ، از سراسر ایران آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان است
    هماهنگی و قرار ملاقات طی همان روز توسط نزدیکترین تکنسین با مصرف کننده انجام می شود
    خدمات گارانتی در همه ساعات شبانه روز ، هیچ هزینه اضافی به مصرف کننده تحمیل نمی کند

    تضمین ارائه خدمات به هنگام

    یک ماه گارانتی رایگان به ازای هر روز تأخیر

    زمان قرار ملاقات جهت انجام خدمت در اولین ساعات روز توسط سرویسکار انجام می شود . سرویسکار به جهت اثبات خوشقولی، زمانها خالی را به مصرف کننده پیشنهاد داده و ایشان بهترین انتخاب را انجام می دهد

    نکات قابل توجه:

    انتخاب خدمت در ۳ شیفت ( صبح ، عصر یا شب ) امکان پذیر است .
    جبران خسارت تاخیر در مراجعه هماهنگ شده ، ۱ ماه گارانتی اضافه به ازای هر روز تاخیر است
    ملاک محاسبه انحراف، از روز مقرر (در توافق با مصرف کننده) تا پایان روز مراجعه محاسبه می گردد و به ازای هر روز تأخیر، ۱ ماه گارانتی به مدت زمان دوره گارانتی اضافه می گردد
    در صورتیکه درفرآیند تعمیر، مصرف کننده نتواند از محصول خود یا محصول جایگزین استفاده نماید با تخصیص گارانتی اضافه به محصول جبران خسارت می گردد
    به ازای هر روز خرابی محصول از روز ششم به بعد،( عدم استفاده مطلوب ) ۱ ماه گارانتی به ازای هر روز تأخیر در رفع مشکل به مدت زمان گارانتی محصول اضافه می شود

    شش ماه ضمانت تعمیر

    غیر گارانتی

    پاسخگویی ۲۴ ساعته و مراجعه در ۷ روز هفته حتی روزهای تعطیل، تعهدی است که شرکت انتخاب الکترونیک را در قبال اعتماد مصرف کنندگان به انتخاب الکترونیک ، برای خود ایجاد کرده است .

    نکات قابل توجه:

    شماره ۴ رقمی رایگان ۱۶۹۹ با امکان پاسخگویی به تماس هم زمان مشتریان ، از سراسر ایران آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان است
    هماهنگی و قرار ملاقات طی همان روز توسط نزدیکترین تکنسین با مصرف کننده انجام می شود
    خدمات گارانتی در همه ساعات شبانه روز ، هیچ هزینه اضافی به مصرف کننده تحمیل نمی کند

    ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ

    ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﻫﻨﮕﺎم ﺗﻌﻤﯿﺮ و ﺗﻌﻮﯾﺾ ﻣﺤﺼﻮﻻت

    هدف از اجرای این طرح،‌ افزایش رضایت مشتریانی است که خرابی محصول مانع استفاده مطلوب از لوازم خانگی ایشان شده و تحویل محصول امانی میتواند نیاز مصرف کننده را طی دوره تعمیرات یا مدت زمان تحویل محصول جایگزین فراهم نماید

    نکات قابل توجه:

    پیشنهاد محصول جایگزین به مصرف کنندگانی که طی دوره کوتاه مدت ۱ روز به بالا به علت تعمیر یا عدم کارایی محصول امکان استفاده مطلوب از محصول خود را ندارند، داده می شود
    محصول امانی جایگزین محصولی است که حداقل نیازهای مشتری را پاسخگو باشد
    نصب و راه اندازی و جابجایی محصول جایگزین به صورت رایگان توسط شرکت انتخاب سرویس داده می شود

    dfgdf
    dfgdgd
    • عنوان
      توضیحات

    asfsdf

    sdgfvsdgfd

    • ﻫﺪف از اﺟﺮای اﯾﻦ ﻃﺮح، افزایش رضایت مشتریانی است که خرابی محصول ﻣﺎﻧﻊ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﻄﻠﻮب از ﻟﻮازم ﺧﺎﻧﮕﯽ اﯾﺸﺎن ﺷﺪه و ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﺤﺼﻮل اﻣﺎﻧﯽ ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﻧﯿﺎز ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه را ﻃﯽ دوره ﺗﻌﻤﯿﺮات ﯾﺎ ﻣﺪت زﻣﺎن ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﻓﺮاﻫﻢ ﻧﻤﺎﯾﺪ

      ﻧﮑﺎت ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻪ:

      ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﺑﻪ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻃﯽ دوره ﮐﻮﺗﺎه ﻣﺪت ۱ روز ﺑﻪ ﺑﺎﻻ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﯾﺎ ﻋﺪم ﮐﺎراﯾﯽ ﻣﺤﺼﻮل اﻣﮑﺎن اﺳﺘﻔﺎده ﻣﻄﻠﻮب از ﻣﺤﺼﻮل ﺧﻮد را ﻧﺪارﻧﺪ، داده ﻣﯽ ﺷﻮد.
      ﻣﺤﺼﻮل اﻣﺎﻧﯽ ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺣﺪاﻗﻞ ﻧﯿﺎزﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮی را ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ ﺑﺎﺷﺪ.
      ﻧﺼﺐ و راه اﻧﺪازی و ﺟﺎﺑﺠﺎﯾﯽ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﺑﻪ ﺻﻮرت راﯾﮕﺎن ﺗﻮﺳﻂ ﺷﺮﮐﺖ اﻧﺘﺨﺎب ﺳﺮوﯾﺲ داده ﻣﯽ ﺷﻮد.


    یبلتن یبنتلبین

    متبیسل بنسی نتل

    یبلتن یبنتلبین

    dfgfvdsf

    sdfsdfsdf

    sdfsdfdsgfdsdfsdfdsgfdsdfsdfdsgf
    dsdfsdfdsgf
    dsdfsdfdsgfdsdfsdfdsgfdsdfsd
    fdsgfdsdfsdfdsgfdsdfsdfdsg
    fdsdfsdfdsg
    fdsdfsdfdsgfdsdfsdfdsgfd